tiistai 26. kesäkuuta 2018

MEIKKIEN TÄYDENNYSTÄ


Mun meikit on jo hetken kaivannu täydennystä ja uusimista joten päätin, että sen aika on
nyt. Mä harvemmin ostelen meikkejä ellei ole ihan pakko, tai jos joku on lopussa, joten nyt
oli hyvä hetki tälle.



Dermosilin primer, ja tästä ei oikeastaan mitään ihmeellistä sanottavaa. Perus hyvä primer, jolla saa hyvän pohjan aikaiseksi :D



Anastasian 12 kulmasivellin. Ja siis valmiina löytyy jo parikin Real techniquesin
kulmasivellintä, jotka on ihan hyviä, mutta ei ainakaan omassa käytössä ihan parhaat. 
Ja miksi nyt sitten Anastasian sivellin? No tästä oon kuullut niin super paljon hyvää, joten
halusin kokeiluun. Ja on hyvä! Verrattuna  Real techniquesin kulmasiveltimiin jämäkämpi,
jolla on ainakin omasta mielestä paljon helpompi toimia.




Ja mun vanha tuttu Nyxin Jumbo eye pencil. Mä siis käytän silmämeikin pohjustukseen, en
oo kokeillu mitään muuta, mutta ainakin itsellä tää on toiminut pohjustukseen ihan super
hyvin niin miksipä vaihtaa toiseen. 




Sit mulle ihan uusi tuttavuus Illamasquan geeli liner, jonka sain lahjaksi. Ainakin kokeillessa
ei tuottanut pettymystä. Todella helppo tehdä rajaukset!




Setting spray alkoi olemaan ihan lopussa, joten uusi piti saada. Nyxin olisi ollut varma
valinta, mutta ajattelin kokeilla jotain uutta. Hintaa oli n. 5-6€, joten arvelutti onko tästä
mihinkään, mutta ainakin mun käytössä toimi.







Ja perus Urban decayn Naked basics paletti. Oon himoinnu näitä paletteja jo kauan ja
katselin pitkään, että mikä olisi naked palateista itselle paras ja tulin tulokseen, 
että basics paletissa löytyy ne kaikki perus mattavärit, jotka itseltä puuttui. Ja siis toimii!






Iiihana Linda Hallbergin infinity palette. Täydellinen matkapaletti. Mun ymmärtääkseni tää oli
Linda Hallbergin ensimmäisiä meikkejä ja tämän pitäis soveltua kasvoille ja vartalolle.
Kasvoihinkin kaikkeen, kulmista highlighteriin. Ja tätä kun kokeili ja tästä lueskeli, tuli siihen
tulokseen, että jokainen tarvitesee tän paletin!  Tässä on kaikki mitä perus meikkiin voi
 tarvita.







Ja Jeffree Starin Blood Sugar paletti... Aivan ihana! Oon jo hyvän aikaa haaveillut
punertavasta paletista ja tää on just täydellinen semmonen. Varsinkin kun katselin muiden
tällä tekemiä meikkejä, huomasin, että tällä paletilla saa niin paljon enemmän aikaiseksi,
kun mitä itse nään, että on edes mahdollista.


-Julia💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti