sunnuntai 15. heinäkuuta 2018

BABY SHOWERIT

Mut yllätettiin eilen ihan super ihanasti eilen, sillä eilen oli mun baby showerit tai näin
suomalaisittain vauvakutsut. Ja tuli kyllä aika täytenä yllätyksenä. Tietysti oli asioita joista
olisi voinut päätellä, mutta aina ei voi onnistua:D Vähän kyllä jäi harmittamaan kun ei jäänyt
kauheasti kuvia muistoksi, kun oli niin hämennyksissä ettei älynnyt ottaa kuvia, mutta
onneksi tämän muistaa kyllä ilmankin <3




Tää odotti mua kun sain avata silmät. Ja tottakai mun kavereita, sekä Akin ja mun äidit <3



Ja siis tää taulu oli ihanin idea ikinä, Tipin kummi oli siis tehnyt ton norsun johon kaikki
paikalla olleet kirjoittivat nimensä ilmapalloihin kuin vieraskirjaan.







Ja tää... mun kaveri oli tehny niiiiiin upeen baby shower kakun etten kestä! Kakkun nyt ei
ihan pääse oikeuksiinsa tässä kuvassa mut siis niin hieno ja siis ihan super hyvää!
Parastahan tässä oli se, että juuri edellisenä iltana tietämättömänä tässä kaikessa ajattelin,
että pitäisiköhän pyytää jos kaverini voisi tehdä kakun ristiäisiin, ja kyllä pitäisi! Tai no itse
asiassa pyysinkin jo :D



Tipin kummi myös muisti kuinka puhuin joskus talvella, että haluaisin vaippakakun ja mä
sain sen <3




Ja ei huolta, Akillekkin muistettiin jättää kakkua :D



Tipi sai myös aivan ihania lahjoja, joita kaikkie en edes yrittänyt laittaa samaan kuvaan <3


- Julia💕



p.s. eilen kävin hakemassa myös Oot niin ihana vauvakirjan jota piti päästä eilen jo
katselemaan ja ehkä jo täyttelemään, mutta olikin suunniteltua kiireisempi päivä, mutta ehkä
tänään ehtii katselemaan!


                                   





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti